Hareem Shah shares inappropriate video clip on her twitter account

رمضان ٹرانسمیشن کی میزبانی کرنے سے ٹھیک پہلے ، حریم شاہ نے نامناسب مواد شیئر کیا اور پھر ردعمل کے بعد اسے حذف کردیا۔

ٹک ٹوک اسٹار حریم شاہ کو سوشل میڈیا پر تنقید کا نشانہ بنایا جارہا ہے جب سے انہوں نے اعلان کیا ہے کہ وہ رمضان ٹرانسمیشن کی میزبانی کریں گی۔ لیکن ماہ رمضان سے ایک دن قبل حریم شاہ نے اپنے ٹویٹر اکاؤنٹ پر نامناسب مواد شیئر کرنے کے بعد غصہ اور بڑھ گیا۔

رمضان سے محض ایک دن قبل ، حریم شاہ نے اپنے ٹویٹر اکاؤنٹ پر تفصیل میں ایک واضح ویب سائٹ کے لنک کے ساتھ ایک نامناسب (ولگر) تصویر شیئر کی ہے۔ لیکن سوشل میڈیا صارفین کے ردعمل کے بعد ، انہوں نے اپنا ٹویٹ حذف کردیا۔

جوابی کارروائی کے فوری بعد ، حریم شاہ نے واضح کیا کہ ان کے ٹویٹر اکاؤنٹ کسی نے ہیک کرلیا تھا۔ اور کسی اور نے اس ٹویٹر اکاؤنٹ پر اس نامناسب مواد کو شیئر کیا ہے۔

Advertisement


لیکن حریم شاہ کے ٹویٹر فینز اس کی وضاحت قبول نہیں کررہے تھے۔ زیادہ تر لوگوں نے یہ نکتہ اٹھایا کہ پانچ منٹ کے اندر (اگر واقعی ہیک ہوگیا ہو) پر مشتمل ٹویٹر اکاؤنٹ کی بازیابی ممکن نہیں ہے۔

رواں ماہ کے شروع میں ، حریم شاہ نے اعلان کیا تھا کہ وہ رواں سال رمضان ٹرانسمیشن کی میزبانی کریں گی۔

12 اپریل کو ، حریم شاہ نے کہا: “میں بہت جلد آپ کی ٹی وی اسکرین پر آرہا ہوں۔ مجھے بتائیں کہ رمضان ٹرانسمیشن میں مجھے کن موضوعات پر گفتگو کرنی چاہئے؟

اس کے اعلان کے بعد ، لوگ اس کی متنازعہ ساکھ کی وجہ سے ان پر تنقید کر رہے ہیں۔ لیکن وہ ٹویٹ کرتے ہوئے قابل اعتراض انداز میں رہتی ہیں۔ اس کی زیادہ تر ٹویٹس میں جسمانی رشتوں کا موضوع ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *