Qari khalil ur Rehman Rahimi (David Ariel) detail interview in Urdu

قاری خلیل الرحمٰن رحیمی یا مولانا خلیل الرحمٰن رحیمی ، جو اب خود کو ڈیوڈ ایریل اور ایک مسلمان صہیونی کہتے ہیں ، پاکستان میں خاص طور پر اسرائیل کی حمایت کرنے والے بین ممالک دوستی کے لئے کام کرنے کا دعویٰ کرتے ہیں۔ قاری خلیل الرحمن رحیمی (اب ڈیوڈ ایریل) کی تاریخ ، انٹرویوز اور ایجنڈا ملاحظہ کریں۔

حال ہی میں سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو منظرعام پر آئی ہے جس میں بتایا گیا ہے کہ ایک پاکستانی شخص کی شناخت قاری خلیل الرحمٰن رحیمی کے نام سے ہے جس کا کہنا ہے کہ اس نے اپنا مسلمان نام ختم کر کے اسے ‘ڈیوڈ ایریل’ بنا دیا ہے ، اسلام آباد میں اسلام آباد پریس کلب کے سامنے احتجاج کے لئے بیٹھا ہوا ہے۔

ویڈیو نے سوشل میڈیا پر غم و غصے کا اظہار کیا اور پاکستانی عوام نے حکومت سے اپیل کی کہ وہ اس شخص کے خلاف کارروائی کرے اور اسے گرفتار کرے کیونکہ وہ اسلام آباد میں اپنے خیمے پر اسرائیلی پرچم لے کر بیٹھا ہے اور اسرائیل پاکستان میں سب سے زیادہ نفرت والا ملک ہے

ڈیوڈ ایریل یا خلیل الرحمٰن رحیمی کا دعوی ہے کہ حکومت پاکستان نے اس کا پاسپورٹ بلاک کردیا ہے کیونکہ وہ پاکستان کی حکومت کو اسرائیل مخالف نوٹ کو مٹا دینا چاہتی ہے۔ اس کے پاسپورٹ سے اسرائیل کے سوا دنیا کے تمام ممالک کے لئے جائز ہے۔ یہی بنیادی وجہ ہے کہ وہ 27 دن سے احتجاج میں بیٹھا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.