Friday, February 23, 2024
News

خاتون کیساتھ مبینہ طور پر اس کے گھر کے اندر شوہر کے سامنے گینگ ریپ کیا گیا۔ اب یہ کس کی غلطی ہے؟

ملزموں نے رات 11 بجے کے قریب متاثرہ لڑکی کے گھر گھس کر اس کے ساتھ اجتماعی عصمت دری کی۔

ایک اور بھیانک واقعہ میں ، جمعہ کے روز تونسہ شریف کے نواحی علاقے میں ایک شادی شدہ عورت کو اپنے شوہر اور بچوں کے سامنے دو افراد نے مبینہ طور پر زیادتی کا نشانہ بنایا۔

تفصیلات کے مطابق رات 11 بجے کے لگ بھگ دو افراد الہی بخش اور فیاض احمد مقتول کے گھر میں گھس آئے اور خاتون کو اسکے شوہر اور بچوں کے سامنے اجتماعی زیادتی کی۔ انہوں نے جائے وقوع سے فرار ہونے سے قبل اہل خانہ کو سنگین نتائج کی دھمکی بھی دی۔

متاثرہ افراد کے اہل خانہ نے ڈی ایس پی تونسہ اور تحصیل ہیڈ کوارٹر اسپتال سے رابطہ کیا ، لیکن کسی نے ان کی بات نہیں مانی۔ بعدازاں ، پولیس نے مقدمہ درج کرلیا لیکن مجرموں کوگرفتار کرنے میں ناکام رہا

وزیراعلیٰ پنجاب ، سردار عثمان بزدار نے بدقسمت واقعے کا نوٹس لیتے ہوئے آر پی او ڈیرہ غازی خان کو رپورٹ پیش کرنے کا حکم دیا۔

قبل ازیں ، لاہور کے نومنتخب پولیس چیف عمر شیخ نے مختلف نیوز چینلز سے گفتگو کرتے ہوئے سیالکوٹ ۔لاہور موٹر وے پر اجتماعی زیادتی کی شکار خاتون کو مورد الزام قرار دیا۔ رات گئے تنہا سفر کرنے پر اس نے خاتون پر تنقید کی۔ انہوں نے اس پر دوبارہ الزام لگایا کہ وہ اپنی گاڑی میں کافی پیٹرول نہیں رکھتے ہیں اور کہا کہ خواتین کو ہمارے معاشرے کی ذہنیت کی وجہ سے آدھی رات کے بعد تنہا نہیں جانا چاہئے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *